CS2 вийшла в масштабне бета-тестування. Ділимося першими враженнями
У ніч на 1 вересня компанія Valve провела чергову хвилю запрошень до Counter-Strike 2. По суті, це все ще закрите бета-тестування, однак його масштаби вражають.
Справа в тому, що ще 31 серпня доступ до CS2 мали приблизно 5-6% гравців, яким Valve надала таку можливість. Зараз же кількість акаунтів зросла приблизно в десять разів. Принаймні якщо вірити різним опитуванням у соціальних мережах.
Також в останньому оновленні розробники додали:
- оновлену мапу de_inferno
- систему раундів MR12
- оновлений прем’єр режим
- рейтингову систему ELO
А ще тепер гравці матимуть окреме звання на кожній мапі. До речі тепер можна грати не одну, не дві, а всі мапи, що розробники вже показували. Але тільки у прем’єр-режимі.
Звучить цікаво, еге ж? От і я так вирішив та пішов випробовувати все це діло на собі. Однак я не отримав доступ до CS2, принаймні не одразу.
Якщо ви це читаєте та ще не отримали доступ, вам треба перевірити наступні два пункти:
- наявність преміум акаунту
- наявність звання у грі (будь-якого)
Якщо ці дві умови виконані — ви маєте отримати запрошення. Так було зі мною після того, як я зіграв матч на відновлення звання. А потім мені прийшло запрошення.
Ось що я вам скажу: ви можете скільки завгодно дивитися, як інші грають у гру. Та поки ви самі не спробуєте, то не отримаєте повного спектра емоцій. Ось на що першим ви звернете увагу:
- якість графіки зросла, а сама картинка стала приємнішою до сприйняття;
- рух гравця став ваговитішим (повільнішим, не таким динамічним, як CSGO) — таке враження, що замість звичайної ігрової моделі у вас Le Tank, і ви відчуваєте це з кожним кроком;
- стрільба тепер відчувається інакше, і на деякій зброї вона кардинально відрізняється від того, що було.
Ось що про це сказав ведучий, аналітик і коментатор студії Maincast Ден Loran Журід у себе на трансляції:
Слухайте, тут ще багато роботи. Моделька, так — вона відчувається важезною, як і рух в цілому. Не вистачає швидкості та динаміки, але думаю над цим працюватимуть.
Патерни стрільби змінилися для деякої зброї. Той самий АК тепер робить круті “стрейфи”, проте зажим у нього змінився, так само як і в MS-ці. Саме тому я зараз користуюся M4A4.
Можливо буде погано видно, проте в CS2 патерни зброї стали більш хаотичними, особливо під кінець магазину.
Коли ви заходите у гру, вискакує повідомлення, мовляв, повідомте, якщо помітите якісь негаразди чи баґи. І в мене питання: чим займалися ось ті відсотки, які мали доступ до CS2 майже весь цей час? (Нагадаю, що анонс був ще в кінці березня, після чого почалися перші хвилі запрошень). Бо простим смертним було потрібно менше доби, щоби вказати розробникам на речі, які треба доопрацювати.
Одним із таких став ThourCS — поціновувач гри, який відразу вказав на проблемні аспекти:
- низький показник частоти кадрів;
- оптимізація роботи гранат і води;
- стрільба й віддача;
- оптимізація руху моделі,
і це далеко не весь список. Повністю можете подивитися в пана інженера на сторінці.
Найбільшою проблемою наразі, як на мене, є рейтингова система ELO. Справа в тім, що коли ти проходиш калібрування та маєш високий показник, то тебе ставить у гру проти справжніх монстрів. Так сталося з коментатором студії Maincast Кирилом Slaxer Вернудіним. Його закинуло проти професійних гравців Оуена smooya Баттерфілда та Джозефа MoriiSko Мауренка. І проблема навіть не в тому, хто проти тебе, а скільки очок рейтингу гра дає за перемогу та знімає за поразку.
Я трохи не розумію цього бісового балансу. За мене кидає чуваків з Gold Nova в CSGO, а проти мене про-гравців (ну це ще ок, бо гра тільки вийшла і баланс коригується). По ELO в CS2 +- однакові команди, але чорт забирай, що це таке????????
написав Кирило у своєму каналі
То що все-таки можна сказати про масштабне бета-тестування? Роботи ще більш ніж достатньо, але навіть зараз вже можна повторити слова одного з професійних гравців, представника команди Faze Clan, Робіна ropz Коля:
CS2 > CSGO
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)